رئيس مجلس الإدارة
د. رائد العزاوي

أسما شريف منير تتجاهل أزمة طلاق والدها بهذه الطريقة

نشر
الأمصار

تجاهلت آسما شريف منير، أزمة طلاق والدها، والذى أعلنها رسميًا مساء أمس الإثنين ، من خلال حسابه علي موقع الصور الشهير “انستجرام”

في هذا السياق، استعرضت “آسما”، رحلتها الأخيرة لدبي، بعد الأزمة الأخيرة التى تعرضت لها، بحلاقة شعرها علي “الزيرو”، ونشرت “فيديو مجمع لرحلتها عبر حسابها علي انستجرام" معلقة بقولها: “عيشت احلي ٥ أيام في دبي وعملت السفرية دي في ٤٨ ساعة عشان الناس اللي اتعاملت معاهم مصريين مسيطرين، هقولكم كل التفاصيل في الاستوريز بكرا ولسه في جزء تاني ويمكن تالت لبقية السفرية، اهم حاجة الاكاونت دي عشان هتحتاجوها”

وأعلن الفنان شريف منير انفصاله رسميا عن زوجته الفنانة لورا، متمنيا لها الخير في حياتها.

كتب "منير" عبر حسابه على "إنستجرام": "تم الطلاق بيني وبين السيدة لورا.. كل شيء قسمة ونصيب وأتمنى لها كل خير".

وكانت الفنانة لورا، زوجة الفنان شريف منير، وجهت خلال الصيف الماضي 2022، رسالة قاسية لابنتيها "فريدة وكاميليا" من زوجها شريف منير، عبر حسابها بموقع "إنستجرام".

وعلقت: "رسالة إلى بناتي (فريدة وكاميليا).. بما إنكم خلاص قررتوا تبقوا مش في حياتي بعد ما اديتكم عمري وصحتي وحبي واهتمامي وضحيت عشانكم كتير!! وكل مدارسكم بمدرسينكم بدكاترتكم بأصحابكم بأمهات أصحابكم يشهدوا بإن أنا كنت أم عاملة إزاي!".

أضافت: "بقولكم مبروك عليكم عيلتكم الجديدة! وهقولكم حاجة واحدة بس! اللي مالوش خير في أمه ملوش خير في حد! بتمنالكم كل خير وصحة وإن ربنا يهديكم في يوم من الأيام! بس ربنا موجود وكبير قادر على اللي عمل فيكم كده إنه يرده ليه في يوم من الأيام! مامي لورا يمكن تكونوا نسيتوا اسمي".

فيما ردت ابنتها فريدة على تصريحاتها، قائلة: "ليه بتعملي كده؟ ليه بتخلي شكلنا كده قدام الناس؟، لتجيبها والدتها: إنتوا بتموتوني كل يوم، وأنتِ عارفة كده كويس.. صحيح الزن على الودان أمر من السحر".

شريف منير يعلق على عزفه على الدرامز بحفل حماقي في جدة

نشر الفنان شريف منير فيديو جديدا علي المسرح  من حفل النجم حماقي بالمملكة العربية السعودية.

وعلق علي الفيديو كاتبا : في آخر زيارة ليالي جدة عدّيت على النجم محمد حماقي في حفلته كانت حفلة جميلة وناجحة جداً واستضافني على المسرح ولعبت معاه أغنية "لو هتسيب"